Pentru rezervare se achita avans 50% . Avansul este nerambursabil!
Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea cartii de imobil pe baza actului de identitate. Conform HG 237 completarea datelor este obligatorie pentru toti adultii cazati.
Modalitati de plata: este acceptata plata in numerar(ron), card (visa, Mastercard, Maestro) si/sau transfer bancar(ron), conform contractului, precum si tichete/carduri de vacanta Sodexo, Edenred si Cheque Vacances. Nu se accepta plati in valuta! Pentru rezervarile online se va preautoriza sau debita cardul conform conditiilor de rezervare.
Copii mai mari de 6 ani sunt bineveniti. La aceasta unitate copii mai mari de 7 ani sunt considerati adulti. 1 copil mai mare de 6 ani plateste 100% din tariful de adult. Va rugam sa retineti ca nu exista capacitate pentru patuturi si paturi suplimentare.
Program mic dejun: 08.30 – 09.30 Luni – Sambata ; 8.30- 10.00 Duminica. Restaurantul este deschis in functie de evenimentele rezervate. Clientii cazati au acces la terasa restaurantului, curtea si spatiul verde al unitatii. FUMATUL INTERZIS in toate spatiile interioare si pe balcoane. FUMATUL ESTE PERMIS in locuri special amenajate. Nu este permisa cazare persoanelor insotite de animale si/sau pasari de companie, indiferent de talia, statura sau rasa acestora. Parcarea gratuita se face in fata unitatii. Nu ne asumam raspunderea pentru obiecte uitate, pierdute sau presupus furate din incinta unitatii, a salii de conferinte, restaurantului, terasei sau a spatiilor exterioare sau din autoturismele din parcare. Nu se atrage raspunderea unitatii pentru situatii neprevazute , intreruperea alimentarii cu apa, energie electrica, gaz, internet, cablu tv, sau telefonie, inzepezirea, inundarea sau alta forma de blocare a accesului, in totalitate sau in parte. PROTECTIA MEDIULUI reprezinta o preocupare permanenta pentru noi . Astfel ca lenjeria si prosoapele se schimba la 3 , respectiv 2 zile de cazare.
Clientul este raspunzator fata de Bran Belvedere International pentru daune le provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si a echipamentelor din dotare daca gresala/intentia le poate fi imputata. Fiecare client va trebui sa respecte atat linistea in unitae, restaurant si spatiile adiacente, cat si normele de convietuire sociala si cele morale. Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala, comportamentul neadecvat, da dreptul unitatii sa intrerupa imediat contractul/cazarea , fara nici un fel de preaviz. Bran Belvedere International isi rezerva dreptul de a isi selecta clientela!